ALL PRODUCT




DISCOUNT



FOR



YOU



NOW!!


Thursday, September 29, 2011

#CHEAP StingRay REPLACEMENT HARDWARE JR RH-JR (Image for Reference)Sting Ray

StingRay REPLACEMENT HARDWARE JR RH-JR (Image for Reference)


StingRay REPLACEMENT HARDWARE JR RH-JR (Image for Reference)


CHEAP,Discount,Buy,Sale,Bestsellers,Good,For,REVIEW, StingRay REPLACEMENT HARDWARE JR RH-JR (Image for Reference)Sting Ray,Wholesale,Promotions,Shopping,Shipping,StingRay REPLACEMENT HARDWARE JR RH-JR (Image for Reference)Sting Ray,BestSelling,Off,Savings,Gifts,Cool,Hot,Top,Sellers,Overview,Specifications,Feature,on sale,StingRay REPLACEMENT HARDWARE JR RH-JR (Image for Reference)Sting Ray StingRay REPLACEMENT HARDWARE JR RH-JR (Image for Reference)Sting Ray






StingRay REPLACEMENT HARDWARE JR RH-JR (Image for Reference) Overview


MPN: RH-JR.

Replacement Hardware, Sting-Ray Jr.

StingRay REPLACEMENT HARDWARE JR RH-JR.

Advanced Hi-Tech Design developed on Computerized Aerospace Engineering. Plane in 1/2 the time, pull skiers up faster and safer. Smoother boat stability. Improves control and ride and brings out the hidden peak performance of your boat Can save 10 - 40% on fuel and add 10 - 20% to top end speed. All you need to do is drill four (4) 1/4" holes in the cavitation plate on your drive unit and bolt the Sting Ray on. The stainless steel fasteners are provided. The added edge for MAXIMUM boat performance. Forces Stern Up - Keeps Bow Down - Eliminates Cavitation - Eliminates Porposing - Voids Using Trim Tabs - Saves on Fuel costs. For all outboards 1/2 to 40 HP.

Price is only for Item# LJ-2477116: StingRay REPLACEMENT HARDWARE JR RH-JR.
The following items are not included, you can buy the following items by searching the item#:
Item# LJ-2477117: StingRay REPLACEMENT CAPS, BLACK SC-XP1.
Item# LJ-2477119: StingRay REPLACEMENT CAPS, GRAY SC-XP3.
Item# LJ-2477118: StingRay REPLACEMENT CAPS, WHITE SC-XP2.
Item# LJ-2477115: StingRay REPLACEMENT HARDWARE SR RH-SR.
Item# LJ-2476877: StingRay STINGRAY SPEED-XP JR WHITE SRJ-XP2.





StingRay REPLACEMENT HARDWARE JR RH-JR (Image for Reference) Feature


  • Designed to be kind to your boat.
  • Satisfaction Ensured.
  • High quality.